BACK IN GUTTENBURG

Då var vi hemma igen. Resan hem gick fortare kändes det som. Kanske för att jag sov lite då & då! Jag är fortfarande sjuk och skulle helst vilja dö men jag ska jobba imorgon ändå. Jag har bara två pass den här veckan så jag har andra dagar som jag kan bli frisk på. Hatar verkligen att vara sjuk ifrån jobbet.

Vi fick med oss lite grejer från Västerås iallafall. Bland annat tallrikar, tavlor, krukor, lampor och sånt. Skönt, om bara en vecka får vi nycklarna!! I januari någon gång ska vi åka till Järna och Västerås med släp och hämta mer grejer. Sen när pappa och dom kommer på besök så ville dom köpa sängbord och byrå åt oss, tack :D Allt faller på plats för varje dag som går. Jag är lycklig. Så lycklig.

Vill bara berätta för hela världen.
Vill skrika ut det till alla, jag är så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0