FISKARNA BARA DÖR O DÖR O DÖR

jag hinner inte uppdatera bloggen, jag hinner inte mata mina fiskar som dom bara dör, jag hinner inte läsa alla bloggar, jag hinner inte kolla mailen. men jag älskar det ändå. Ihsan ringde igår och frågade om jag kunde jobba sent istället för honom. så det var bara att åka till jobbet halv tre och komma hem strax efter tolv. idag ska jag och min karl åka till banken och öppna ett gemensamt sparkonto, scary! och sen ska vi en sväng till IKEA, tror inte att det blir nå shopping. Känns lite dumt att köpa nu och dra hem hit och sen ska vi flytta om 2 veckor. bättre att vänta tills vi får lägenheten :)

måste gå ner och köra en maskin nu innan vi drar.
ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0