FLYTTAR IMORGON



Idag var vi och såg på filmen Avatar. Denna typ av film brukar inte vara något för mig men denna film är bland favoriterna nu. Den var så sjukt bra!! Den var lång (nästan 3 h) men det gjorde abosolut ingenting. Det hände saker hela tiden och handlingen och allt var as ballt. Filmen får 5 av 5 ärtor, AMAZING.

Efter filmen så har jag och Nathan vart i garaget och fixat lite grejer. Bland annat dammat av baren, plockat fram krukor och tavlor som vi vill ha med oss och fixat lite inför imorgon. För ni vet väl att vi flyttar imorgon!!! Eller alltså vi kommer inte bo där från och med imorgon eftersom att vi ska montera upp en vattensäng innan vi kan sova där. Men vi ska börja flytta in imorgon och det ska bli såå roligt. Dessvärre jobbar jag så jag får bara vara med på kvällen. På dagen så ska Nathan och hans mamma åka till IKEA och köpa soffa, köks stolar och vardagsrums bord. Och på onsdag ska vi köpa gardiner och blommor och sen så kommer det nog att likna en hemtrevlig lägenhet =) Åh så spännande..

Men nu ska jag gå & lägga mig.
Work imorgon som sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0