LÄGENHETEN!!





här är bilder från idag. Dagen har gått bra och vi har fått en hel del gjort. Jag har till och med klarat av att skruva ihop stolar! Vi har även fixat bredband (tele2 fick det bli) och hemförsäkring. Himla mycket att fixa när man flyttar. Imorgon ska vi fixa sängen, köksbordet och resten av baren. Och på onsdag ska vi shoppa gardiner, blommor och "måste ha i ett hem" saker. Vi invigde lägenheten med pizza och Anna Ankas jul på TV. Super mysigt. Jag och Nathan har delat upp allt väldigt bra. Vi delar på hyran, bensin och mat och sen står jag för elen och han för försäkringen och bredbandet. TOPPPEN! Men nu ska jag gå och sova, tre arbetsdagar kvar. Nattis på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0