SHIT POMMES


Köksbordet och baren


sängen och garderober

det blir bara bättre och bättre & idag har vi köpt ännu mer grejer. Skulle BARA ha handlat gardiner men sån är ju inte jag. Det slutade med att jag drog kortet på 2245 SEK. woops. Vart gardiner till alla rum, stänger, soff kuddar, tavlor, glas och bestick. Ikväll blir det första natten som vi sover där!! Så nu är nathan och handlar mat och jag ska packa ihop täckena och det.

är helt död! inte bra att både jobba och flytta. Imorgon är det iallafall julafton och sen har jag ledigt i tre dagar. Jobbar bara fem timmar imorgon på morgonen. tur det, asmycket att göra på jobbet nu :/ nu ska jag fixa, god jul på er <3


Kommentarer
Postat av: nathalie

åh, ser jättemysigt ut =)

2009-12-23 @ 20:20:54
URL: http://nathaliecederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0