SKRIV SJUKAN

Vi fick julschemat den här veckan! Jag och Natedawg ska jobba väldigt mycket så jag kommer inte kunna åka till Vässan och fira jul förens efter 6e januari. Så jag pratade med pappa som sa att jag kan komma och fira "jul" i samma veva som Emmelie får sin baby, som är beräknad 7e januari. Smart  tänkt sikkan.

11 dagar kvar tills vi får nycklarna till lägenheten! Åh så spännande det ska bli. Våran alldeles egna trea. Ska bli så kul att inreda den, och den är så fin också. Tänk att få komma hem till sitt egna hem sen. Bara mitt & Nathans. Har saknat det sen vi flyttade ifrån Enköping. Ska verkligen bli super kul att flytta ihop igen, och denna gång i en helt enorm lägenhet om man jämnför med den förra som var på 30 kvm.

Imorgon åker vi till Vässan. Men först så ska jag och Nathan på hemligt uppdrag 8-) höh, så vi åker vid ett tiden och är väl framme till 18 tiden. Hela helgen är full proppad så jag kommer bara träffa min familj och min två bästa vänner (jojjs & nikki). Mer hinner jag inte, vi kommer fredag kväll, är borta hela lördag kväll på 40 års fest och sen åker vi tidigt på söndagen eftersom att vi ska jobba på söndag eftermiddag.

Men jag hoppas verkligen att jag kommer kunna komma i mitten av januari på en lite längre vistelse. Vill ju faktiskt hinna träffa lite fler kompisar som man inte har träffat på länge, samt resten av släkten. Sen kan ju ni komma hit och hälsa på nu när vi har lägenheten! TOPPEN.

Håller dessutom på att bli förkyld, inte kul.
Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på Nathan som är på jobbet. Vart ännu en sån där dag när jag jobbar dag och han jobbar kväll. Vilket resulterar i att vi bara ses en timme på jobbet. Och där kan man ju inte mysas.. Så nu vill jag bara ha hem honom <3
sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0