SNABB SAMMANFATTNING



julafton var super mysig. Jag & Nathan fick en super grym dammsugare och present kort på IKEA. Jag fick en morgonrock av Nathan, asskön! Och av mig fick han ett knivset i block, drink shaker och glasunderlägg. Idag har vi varit och gjort våran största storhandling hittills. Mat för 1500 riksdaler. Nu har vi iallafall en hel del mat i frysen. Ikväll blir det blodpudding, mums! Och chip till kvällen ^^

Nu är jag hemma hos svärmor med gardinerna. Syr upp och stryker. Så imorgon ska de hängas upp. Kommer att bli så snyggt med färgerna som vi har valt. I köket blir det grönt, blått och vitt. I vardagsrummet blir det svart, lila och vitt och i sovrummet så blir det väldigt enkelt med vitt, mörkt trä och brunt.

Nu måste jag gå och hjälpa Lotta.
God fortsättning <3


massor med mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0