MYS KVÄLL

nu är vi hemma igen. åååh vad gott det var!! det var så kul att få göra sin egna mat också. jag ska förklara för er.. när vi kom dit så vart vi placerade vid ett bord. där fick vi en meny, men vi valde att köra på en "mongolisk middag". vilket innebär "ät så mycket du vill" typ. så vi fick dricka och sen tog vi en massa sallad. när vi ätit upp det så kom dom in med soppa och vitlöksbröd. mumsa i oss det och sen gick vi bort för att slänga ihop våran egna wok. man fick alltså ta en tallrik och så fanns det en massa färska grönsaker och kött och räkor och grejer som man tog. kan väl erkänna att det var lite äckligt att slänga på rått strimlat kött :p sen fanns det en massa såser (jag tog babreque sås och soya) och sen ger man det till koken som lagar det åt en. skit häftigt och SÅÅ gott. till efterrätt vart det glass och frukt.

kan ju lova att jag är mätt nu!!
jag hade på mig en svart klänning och nathan hade på sig sina nya jenase och en skjorta. tack för en mysig middag älskling. ikväll blir det sex & the city och så ska jag massera nate som har gjort illa ryggen :( vi hörs imorgon, puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0