helg sumé

fredag: jobbade till klockan fyra. spillde ut en kopp varm choklad över mina brallor på jobbet, AJ. malin hämtade mig, vi åkte hem till henne och hon lagade SVINgod mat till oss. sen spelade vi en massa tv spel, typ donkey kong, nå pussel spel, lite mario och sånt. sen åkte jag hem, trött som en gris och mös med min bejb. han hade varit på söthumör så han hade köpt presenter åt mig! så när jag kom hem så hade han bäddat sängen och lagt mina paket och ett sött brev där till mig. fick ett armband och ett halsband (SNÖ och pearls for girls) tack älskling!! <3

lördag: jag & nathan åkte in till stan för att försöka hitta en tröja åt honom, dessvärre hittade vi ingen snygg så vi åkte därifrån ganska snabbt. jag åkte hem till malin. vi drack te i förmodligen sveriges största koppar. och spelade även ännu mer tvspel. spelade ett japanskt spel som heter Kuri kuri?! skit kul. jag har även vågat klappa malins ödla, Joey. scary. :)

nu sitter jag hemma. Nathan är hos robin och dick och dricker.
jag ska nog gå och lägga mig nu, är såå trött!
nattis på er.


som sagt, JÄTTE stora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0