HON GLÖMDE MIG

kvällen gick bra igår, jag stod och märkte DVDfilmer och CDskivor, ganska så chill. men jag var så trött! skönt att jag jobbar sent idag så att jag fick lite sovmorgon ^^ måste bara berätta om igår.

intervjun igår var nog den jobbigaste jag varit på. hon ställde skit svåra frågor som jag aldrig har fått förut. och inte nog med det jag fick göra ett prov också!! med uppgifter om mätning, kodning, matchning och matematik. hon sa "du har 15 minuter på dig" och sen gick hon ut. så jag satt där och gjorde provet fort som attans. tror ni att hon kom efter en kvart? nepp, inte efter halvtimme heller. så jag gick ut och leta reda på någon som fick tag på henne. då hade hon visst glömt att sagt till mig att jag kunde gå hem när jag var klar eftersom att hon skulle iväg.
hahaha, schyst att lämna mig där 8-)
jag klara iallafall provet och fick bara ett fel.

nu ska jag ta och laga lite lunch.
blir inge mer bloggande under dagen, slutar 23.45..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0