SUPER MYSIGT

ååh ponnyn var underbar!
dessvärre skulle det komma ett par till och rida så vi får helt enkelt hålla tummarna. burr burr vad kallt det var att rida, hade helt glömt bort det 8-) fick ha på mig termobyxor.

jag vet inte om det bara är jag som besväras av detta men varje gång man får ett papper som ska fyllas i så är raderna ALLTID ALLTID för korta. man får alltid skriva utanför eller under så att allt blir snett och fult. varje gång jag ska skriva så försöker jag skriva med små bokstäver men ändå lyckas jag inte. det blir inte bättre av att jag har dubbel efternamn ;( hahaha! har ni samma problem :D?

maten vart lyckad!
tack malin för tipset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0