SVERIGES STORA BLOGGAR

Jag följer en hel del bloggar och främst de stora då.
Varför gör jag det? Var är det som är så intressant?
Jag tänkte dela med mig utav min åsikter.

Kenza: Hon verkar vara en sån otroligt rolig och härlig person. Dessutom är hon sjukt snygg så det är alltid kul att titta på hennes bilder. Jag tycker inte att hon skriver sådär jätte roliga inlägg, men å andra sidan så finns det ju annat som väger upp. Och hennes snygga skor som kommer nu till vintern, hur snygga är dom inte?!?! måste ha!

Stina-Lee: Skriver långa och intressanta inlägg som kan vara riktigt roliga att läsa. Nu är hon dessvärre på gång att lägga ner bloggen eftersom att hon har blivit mamma. Men det kan man ju förstå! Hon verkar också vara en otroligt söt tjej, lite lugn och verkar inte göra så mycket om dagarna. Men jag gillar henne ändå.

Kissie: Här är det blandade åsikter, vilket jag tror att många har ang. denna tjej. Jag gillar henne för att hon orkar stå emot all hård kritik, hon är ball som provocerar så sjukt mycket och hennes blogg ger en alltid ett gott skratt. Hon kanske är lite väl och för mycket ibland, men vad gör det. Jag tycker att hon är rolig och egentligen lite sjuk i huvudet.

Egoina: Världens roligaste blogg. Tjejen har en speciell humor som jag uppskattar. Hon är sig själv och skriver precis det hon känner för. Vilket kan leda till mycket skratt. Hon kanske har tappat gnistan lite nu när hon vart dumpad, men hon gör sitt bästa och hon gör det bra. AWESOME.

Foki: Jag älskar Japan och deras kultur och teknik. Foki visar så mycket grejer från japan som man aldrig hade kunnat trott på innan. Hon är dessutom liten och söt och verkar vara en blyg men ändå väldigt omtänksam och mysig person. Som en liten kram nalle.

Jag brukar även besöka Dessie, Paow och Amirs bloggar. Men deras bloggar besöker jag endast för att se om det är några nya bloggbråk på G. Dessa människor bråkar verkligen hela tiden. Inte så konstigt med tanke på att Dessie och Paow endast är 15 år? Ganska kul att läsa iallafall. Men det är inga bloggar som jag riktigt följer.

Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Varsågod, det var så lite så! :) tack, roligt att du tycker det! :) ha en bra dag!

2009-10-22 @ 15:47:54
URL: http://minlillafotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0