HAPPY HAPPY NEWS <3

åh vad jag älskar mitt jobb. jag trivs verkligen!! jag har även flörtat med min chef Kent-Åke så Nathan ska faktiskt till ICA på måndag och träffa honom. det verkar alltså som att vi båda kommer jobba på ICA. och om sådär ett halvår kommer vi ha en lön på tillsammans nästan 50 LAX.. = resa mycket och köpa snygga möbler. livet är så underbart ibland. så glad för din skull bejb! nu är jag ledig till nästa torsdag, om jag inte blir inringd förstås.



Eloise åkte hem idag också. det har varit så mysigt att haft henne här. så härligt att se henne växa upp och bli en kaxig liten tonårs tjej ;D haha lilltufflan. i mina ögon kommer hon alltid vara nio år. ikväll ska jag bara ta det lugnt med nathan.

Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

hehe ja jag får noga göra det :P

2009-10-29 @ 18:30:12
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: nate

hahah ta det lugnt? det kan du ju glömma!

2009-10-29 @ 18:47:42
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0