NY DESIGN



imorse vart jag inringd så jag har jobbat till 16.15 idag!
gick kanongött och jag fick köra den "läskiga" trucken.
i västerås kallade vi dom för Service truck, men tror dom heter något annat. den var iallfall inte så svår att köra som jag trodde. men nog var det allt krångligt i början. jag har även fått några schema lagda dagar. torsdag denna vecka och torsdag och fredag nästa vecka. GREEEJT!

visst har jag en snygg design nu?
dessvärre har det blivit något fel så det går inte att kommentera. men det ska nog lösa sig i hope. det är Nathalie som har gjort min design, ni hittar henne härthanks :)

imorgon blir det arbetsintervju och sen gå runt på stan med syster.
dags för käk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0