TIME FOR SPORTLIFE



kl 12 är det dags att testa på detta, nämligen body toning!
har ni hört talas om det förut? 
Ett styrkepass på 90 minuter där vi använder gummiband, hantlar och den egna kroppstyngden. Enkla stegkombinationer med styrkeövningar. Missa inte detta intensiva och svettiga pass. (Från Sportlifes hemsida.)

visst låter det skoj! jag har ju mest varit på dans gruppträningar och det bygger man inte mycket muskler av. jag har även försökt gymma med nathan vilket jag självklart fortfarande kommer att göra, men det är inte riktigt min grej. jag har svårt för att peppa mig själv och pumpa till max när jag kör själv någon maskin. men när jag däremot tränar styrka i en grupp så tar jag i för kung och fosterland. på söndag blir det även body pump. mer om det får ni veta imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0