VÄRLDENS BÄSTA MORGON

nathan som är världens största sovare gick upp tidigt idag. men jag låg kvar och sov. blir väckt vid halv elva av en super glad och pigg nathan. han drar upp mig till överväningen där en stor frukost står och väntar på mig. det var 4 olika flingor, rostat bröd, kokt ägg, skinka, ost, yoghurt och allt som ni kan tänka er. finns det något bättre än en rejäl frukost? tack min fina prins. det uppskattas otroligt mycket!

nu är nathan och tränar. jag själv gör inte mycket. bangar att köra dubbelt idag. laddar inför body jamen ikväll istället! kroppen behöver ju trots allt lite vila. :) nej, dags att göra lite nytta = tvätta sängkläderna och kanske dammsuga lite?


Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Åh, Ida visst minns jag dig! :D Vad kul att du skrev! Blev jätteglad! Uppdatera mig, hur går det med dig och Nathan? Är ni tillsammans igen? Försöker ni få barn nu? SÅ roligt!! Stor kram söta

2009-10-01 @ 13:46:04
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0