16 september

hästen var jätte trevlig och så MEN.. hon kunde ingenting. hon var som de flesta travare, hispig, huvudet rätt upp, blir stissig så fort man tar i tyglarna osv. jag vet helt enkelt inte om jag orkar gå igenom det igen. det tog ett bra tag att skola om Devil.. nu är jag mer ute efter en häst att ha trevligt med, ut på långa ridturer i skogen och ibland något pass i paddocken. så vi får se. ska fundera lite.

har en intervju imorgon kl 14.

ska ladda på mobilen ikväll, så kan jag fortsätta bjuda på lite bilder genom mobilbloggning. det är så himla segt att lägga över bilderna till datorn och sen ladda upp, därför blir det inga bilder just nu. men det kommer vänner, keep it cool. nu ska jag gå och se om nathan är vaken, kanske ska ta och pussa på min lilla man <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0