3 SEPTEMBER



ikväll blir det BODYJAM! 
Bodyjam är en träningsklass med de coolaste movesen till den senaste musiken.
Passet är perfekt för dig som älskar att släppa loss,
och samtidigt vill ha en effektiv konditionsträning.

Hur kul låter inte det på en skala?
På söndag ska jag köra Afro Power Dance.
Låter också galet kul, eller hur?

Ska träna på ett ställe som heter Sportlife. Verkar asbra. Dom har super många olika gruppträningar. AweSOME. Får se om jag gymmar också, men med tanke på att dom har Bodypump så räcker det nog med det. Verkar skit jobbigt. Jag kommer bli stor som en valross. Nej, men tanken med träningen är att få muskler och må bra. Btw så är jag inne på min tredje dag utan cigg. Igår var ganska jobbig, vart röksugen i omgångar. Idag har jag än så länge inte kännt något. Jag kommer klara det!

Nu måste jag göra mig iordning inför intervjun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0