6 september

såg nu att jag inte skrev något inlägg igår?
trodde att jag hade gjort det, men tydligen inte.

igår gick filmen Pulp fiction på TV. och jag hade faktiskt aldrig sett filmen, vilket man tydligen måste göra innan man dör. så som ni kan förstå så hade jag väldigt höga förväntningar på filmen. jag menar, om man nu verkligen MÅSTE se filmen så måste den ju vara jävligt bra?! så vad tyckte jag? den var blodig, grym, rolig och bra. framför allt dialogerna. men jag har faktiskt fått en ny favorit film som Pulpen inte lyckades överträffa. och det är nämligen en ny film som jag och nathan hyrde och såg i förrgår.

BARAAPAPABARAPPAAAPA!
filmen Gran Torino av Clint Eastwood. tidigare har jag älskat filmen Nyckeln till frihet, vilket jag självklart fortfarande gör. Men Gran Torino, jösses alltså. ni måste se den om ni inte har sett den? den är så cool, häftig och där kan vi snacka om härliga dialoger. och så är det ju Clintan, vem älskar inte den snubben?


Kommentarer
Postat av: Juddan

det är min nya favorit film också så jävla bra <33:D

2009-09-06 @ 20:15:44
Postat av: ida

ja, den är verkligen awesome!

2009-09-07 @ 12:07:10
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0