awesomE

igår vart en riktigt lyckad kväll! hade kul och umgicks med folk som jag gillar. och nikki bjöd på asgoda snittar n´shit. mm! tack för allt igår Nikki, och hoppas att du hade roligt på din kväll igår. jag och nathaN drog hem tidigt från krogen eftersom att han ska köra idag, då vill man inte vara bakis. vaknade vid nio imorse och mådde toppen. älskar att inte bli bakis. kul att träffa jojjs igår, saknar henne så mycket när jag jag inte får träffa henne på flera veckor!! :@:@ kul att träffa sötemz också.

idag ska vi hinna med en del.
- äta lunch med mamma och syster, TACOS
- åka och spela på hästar, jag har ett eget system ;)
- åka till jojjs och lämna pills
- åka och hämta mammas skiva som jag glömde i lokalen
- åka till sura och fira nathans "gudson" som fyller 1 år
- åka till Järna och sova över hos Daniels familj, myyyysigt.

jösses, dags att sätta igång.
kanske ska klä på mig också?

uppdaterar imorgon, eventuellt någon mobil bloggning ikväll.


Kommentarer
Postat av: Emz

tack själv :)

2009-09-12 @ 13:13:06
URL: http://ekallander.blogg.se/
Postat av: Katja

mums med tacos :)

2009-09-13 @ 16:20:16
URL: http://katjaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0