HELT SLUT



är helt slut. är ganska så kul på jamen nu när man kan koregrafin. det kommer en ny nästa vecka, spännande! hade tänkt att jag skulle testa på lite mer av gruppträningarna. som till exempel body pump, body attack och sånt som är lite mer styrke träning. men det får vänta tills jag är bra i armen, imorgon blir det att gymma lite med nathan, köra kondition och mage och sen på kvällen så blir det afro power dance!! :D

löpbanden på sportlife är riktigt roliga. dom har extremt många funktioner så jag brukar testa på en hel del. idag körde jag på back klättring, riktigt jobbigt. bandet höjs upp så att det blir som en uppförsbacke. puuh säger jag bara. ganska så nice med en tv på löpbandet också 8-) lyckas alltid tajma in med simpsons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0