LIST SKIT

nathan har varit på bandy hela kvällen och jag har varit hemma. han kommer hem om en timme, halv två alltså. söt som jag är så är jag självklart uppe och väntar. det är inte speciellt jobbigt heller, i wanna bäz him! haha. lite frågor och svar. tänk på att det är sent, blir förmodligen en del ironi på svaren. enjoy.

PERSONLIGT
Namn: Ida Melinda osv..
Födelsedag: 29 juni
Hemstad: Kommer från Västerås, bor i Göteborg
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Mörkt
Längd: 1.71
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Kräftan
Skostorlek: 39
Rädslor: Kryp och höjder

FAVORIT
Färg: Åh, lila kanske
Mat: Röror 8-) med massa sås och grädde
Glass: Ben & Jerrys
Godis: Jordgubbar
Tuggummi: Något fräscht

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: Jojjs  
Vem är mest högljud: Nikki :P
Vad får dig mest att skratta: Konstiga och cp skämt som man egentligen inte förstår sig på 
Vem har du känt längst: eh.. av?
Vem är blygast: hm.. ingen aning
När grät du mest: som mest? jösses, det har jag ingen koll på
Bästa känslan: precis innan en orgasm ;)
Värsta känslan: saknad
Vart vill du bo i framtiden: åh, här i Göteborg <3

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Nej
Sovit utomhus: Ja
Spytt i skolan: Ja
Velat bli modell: Nja och ja. Kan inte riktigt formulera mig
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: haha självklart
Sett en död människa: Faktiskt, hittade ju en kärring som hängt sig i skogen när jag var ute och red, scary
Ätit sushi: Nej, vågar inte
Varit på scen: Ja

DU
Svär: Ja..
Sjunger bra: Verkligen inte
Duschar dagligen: För det mesta
Vill gå på högskola/universitet: Inte just nu
Vill gifta dig: Ja
Kommer överens med dina föräldrar: Typ
Gillar åska: Nje, eller det är väl lite småmysigt ibland
Spelar något instrument: Nepp
Äger en ipod: Nej
Sover med gosedjur: Nej
Pepsi/cola: Cola!!
Mc donalds/burger king: Max tack.
Singeldate/gruppdate: eh? singeldate
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: MEAT!
Tv/film: Film, hatar alla jävla reklampauser
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kakor/paj: Kakor med nutella, ååh så gott

KAN DU
Gå ner i splitt: nej :(
Skriva med båda händerna: klart jag kan, men det ser för jävligt ut med vänstern
Vissla: JAPP
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Ja
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej
Äta vad du vill utan att oroa dig: Jag kan äta vad som helst, utan att lägga på mig ett kilo. funderar på om jag har mask i magen eller bara en jävligt bra ämnesomsättning.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: judith tror jag
Du pratade i telefon med: Eloise
Du msnade med: Nikki <3
Du kramade: Nathan
Du skällde på: hm.. vet inte
Du sportade med: Nathan
Du kysste: Nathan

SENAST DU
Skrattade: Idag
Grät: Ett par dagar sen
Filmen du såg: Nyckeln till frihet, ovanligt va?
Tuggade tuggummi: Länge sen
Drog ett skämt: Gör nog inget annat än att skämta
Sjöng en sång: Idag

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster: Lite buskar och ett hus
Lyssnar du på musik nu: Nej, hör allt hur Eggan ligger och snarkar
Vad har du på dig: mjukisar och linne
Vad är det på din musmatta: öh, typ hav och nå skit

TROR DU PÅ

Liv på andra planeter: Ja
Mirakel: njae
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Spöken: Ja
Tomten: Nej

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: vi har 4 i sängen, men brukar nöja mig med en eller två
Dricker du mjölk: Ja
Person du hatar mest: inte hatar väl jag ;)
Är du ett hälsofreak: nje, men börjar bli träningsfreak
Vilket är det värsta vädret: slask skit piss väder på vintern
Lekte du med barbie som liten: Ja

Kommentarer
Postat av: juddan

shit hitta du ett lik när du red???!

2009-09-26 @ 23:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0