BORRING

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - Sista året på gymnasiet
Vad hade du för hårfärg - Öh.. Först rött, sen blont och sen mörkbrunt tror jag
Hur lång var du - 170 cm
vem var du kär i - Nathan
Hade du nån Pojk/flickvän - Ja
Vad brukade du göra på fritiden - Parta och sånt
Vilka umgicks du med - Mina vänner
Var allt Bättre då - Alla perioder har väl sina för och nackdelar
Skulle du vilja gå tibx dit - Nja, jag är ju lycklig nu så varför blicka tillbaka!
Har du förändrats - Ja

Nu:
Vilken klass går du i -
Ingen, workgirl
Vad har du för hårfärg - Mörkbrun
Hur lång är du? - Fortfarande 170 cm
Vem är du kär i - Min stora kärlek Nathan
Har du nån Pojk/flickvän - Ja, världens bästa <3
Vad brukar du göra på fritiden - Slappa och träffa de få vänner jag har här i Götet
Vilka umgås du med - De jag har lärt känna sen jag flyttade hit
Hur ser du ut - Hm, mörkt hår, blåa ögon, smal om man bortser från min kula till gravidmage och ganska så lång. En ganska så snygg tjej helt enkelt ;)

Har du:
Kysst någon -
Ja
sovit brevid någon med samma kön - Ahvisst
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja gör det ju hela tiden
slagit ner nån - Nej, jag är inte så stark..
Ljugit för en bra vän - Ja, dock under mina yngre dar (låter som att jag är 50+)
Svikit någon - Ja

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Jojjs
Kramade du senast - Nathan
sov du hos senast - Måste väl vara hemma hos Mamma när jag var i Vässan sist, sover ju alltid hemma annars.
Vill du vara just nu - Ingen!
Ringde dig senast - jojjs

Vad:
Drack du senast -
Saft
Köpte du senast - Lite mjölk och sånt på Netto
Gjorde du igår -
Shoppa med Lisette
ska du göra imorn - Läkarbesök, IKEA med Sofia och sen fika med Camilla
Vill du göra just nu- Pussas och mysas med Nathan
Åt du senast - Ostbågar

Kärlek :
Du är kär nu -
Mycket
Du har sårat nån så den började gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Japp

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Oja
Jag har smygit ut utan lov - Nje tror inte det?!
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Har jag säkert gjort
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Ja
Jag har fuskat i ett spel - Man kan ju inte spela sims utan att fuska
jag har struntat i ett prov - Ja dessvärre, dumt gjort!

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Länge sen
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja, det är ju super skönt!
Jag har vaknat gråtande - Nje
Jag har somnat gråtande - Nja, jag har väl gråtit innan sovdags men jag har ju slutat när jag ska somna..

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Bara varit på två begravningar och då har det inte varit någon nära till mig men visst var det jobbigt att befinna sig bland så mycket sorg och tårar.
Jag har sett någon dö - Jag har inte sett när en person dör men jag har hittat en död människa då jag var ute i skogen, äckligt och hemskt!
Någon du Har känt som nyligen som dött - Nej, tur det!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Klart att vi kommer på Fredag ;) Det är ju jag och Rickard som ska baka :D Dock kommer vi smita undan när ni andra fikar och mäta magen och lyssna på hjärtat på Bullen i magen. Rickard ska till tandläkaren efter föräldragruppen och jag vill så gärna att han ska få lyssna på hjärtljuden. För han jobbar alltid annars.



Hur kommer det sig att Elina & Anel inte skulle komma mer? Tyckte dom inte att föräldragruppen var bra?

2010-04-28 @ 11:48:54
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hej Hej.

Här kommer ett segt svar :p



Jotack min helg var toppen :)

Hur var din?

Ser ut som att du har haft det mer än bra ;)



Kul med babyshower :D

Man kanske skulle årdna en ;)



Kramar

2010-04-28 @ 12:06:17
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Angelica - gravid

Nu bor vi i Stenungsund, min karl är född coh uppvuxen här :) vart i götet bor ni då ? :)

2010-04-28 @ 12:47:30
URL: http://alltidgela.blogg.se/
Postat av: Ida - Mamma till Vilda

Men gud! Hittade du en död människa?! Hur tusan gick detta till? du måste ju berätta! :)

2010-05-02 @ 15:56:07
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0