CHICAGOPROFFS

glömde berätta om igår på jobbet!
Vi brukar spela "chicago" på rasterna och igår gick det bajs för mig (i början). Alla hade runt 25-30 poäng och jag hade ynka 8.. Så säger Erik "Det är ju rätt lika iallafall, om man bortser från Ida". Men då svara jag bara lite kaxigt att jag minsann skulle kamma hem det ändå. Gav ju bara lite försprång (höhö). Så får jag mina kort och får upp 4 stycken klöver. Får "ett upp" i första köpet och får ett klöver. YEEEES FÄRG, tänker jag. När vi sedan ska lägga ut och börja spela så inser jag att det är en jävla färgstege jag sitter på. Höll mitt pokerface och började lägga ut. Vann spelet och chockade gubbarna. Haha sjukt kul! Har aldrig fått färg stege förut. Så alltså slutade det med att jag vann eftersom att man vinner hela spelet om man får en färg stege. Känn på den ni!!


var ju tvungen att ha bildbevis ;)

Kommentarer
Postat av: plutten i magen

Ja det är ju inte så mycket annat de kan göra egentligen. För inte vill de vara sura på en heller, men jag tror att det kommer bli lite omtumlande för dom att deras yngsta ska få barn först och att de ska bli morfar och mormor. :)

2010-04-13 @ 06:56:14
URL: http://pluttenimagen.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

Tack för dina ord på bloggen:) Ja jag står fast vid min åsikt. nätet är väldigt känsligt. Men det var ju verkligen inte menat det skulle gå såhär... Nu har jag iaf gjort vad jag kan.



Kramar till dig.

2010-04-13 @ 09:51:58
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Janni gravid i vecka 40 <3

hihi ja det är inte lätt att hålla sig borta från allt gott! sålänge man inte äter stora mängder tror jag inte det är någon fara!

kramar

2010-04-13 @ 10:07:14
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0