FAMILJEN

Igår fick jag och Nathan ett brev där det stod "Fam Ida B...." Tänk att en sån liten detalj på ett kuvert kan kännas så bra. Våran egna lilla familj! Vill bara ha sommaren här nu, sitta på våran uteplats och grilla och mysa med vänner och bebis. Pratade lite med Malin på jobbet igår, verkar som att jag ska bjuda hit the girls för att fika och snacka bebisar. Men det får bli i slutet av månaden. Vore ju super trevligt :D Idag går jag in i vecka 26! Vart tar veckorna vägen? jisses.

Ska ta mig till jobbet nu, puss och glad påsk.

Kommentarer
Postat av: Madelene-gravid i vecka 38 <3

ja det ska bli väldigt intressant att se om det fungerade eller inte! :)

2010-04-02 @ 11:50:30
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0