FOCUS BARNVAGN


bild från Swekidz

Jag och Nathan ska få ärva en vagn, en Emmaljung marinblå har jag för mig att det är. Men jag kan ju inte låta bli att kika runt ändå. Och jag älskar den här vagnen, hur snygg som helst! Och jag vet att jag kan köpa den för skattepengarna som jag får tillbaka.. Frågan är bara om jag ska eller inte ska. Vi får ju i princip alla saker så något måste jag väl kunna unna mig å köpa. Men jag vet inte. Finns det kanske någon vänlig själ som vill köpa den åt mig? Kostar ju bara 2.995 SEK och då får man med både ligg och sittdel PLUS skötväskan, *blink blink* Nää, nu är det dags för sängen, sista gången med föräldragruppen imorgon. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jacqueline - 18 år och blivande mami

Nu kommer jag vara den elaka glädjedödaren! Men de vagnen är sjukt snygga... men dåliga! Har hört jättedåligt om de och de som köpt det där har viljat lämna tillbaka de på en gång. Kika runt på internet lite.. men kommer ihåg att jag också ville ha en sådan tills jag bara hörde negativa saker. det enda positiva är att de är snygga.

vi beställde emmaljunga och varje gång jag går i affärrer så kör jag en för skojs skull, är riktigt nöjd!

2010-04-29 @ 22:56:18
URL: http://jacquii.blogg.se/
Postat av: nathalie - gravid vecka 26

Jag har köpt den vagnen :)

Fast kombi modellen!

Funkar utmärkt älskar vagnen!! Brukar gå runt och köra den ibland haha^^



Har inte hört något dåligt om vagnen, annars hade jag ju inte köpt den haha. Men jag är sjukt nöjd och kombi modellen gillade jag mest.

Köpte Färgen plommon lila :)



Ja haha men as läskigt att hon hade tänkt på det igår och för några veckor sen :P borde ju vart min mamma som tänkte så istället haha :P



Haha jag tror att en av mina storebröder kommer reagera sådär " Vafan?????"



HAHA lite tidigt att vara 2 barnsmor vid 18års ålder tycker jag :P



JA DOM ÄR SÅ SÖTA :D mamma skulle köpa dom rosa :D

Men det är inte farligt 300 kr kostar dom! :)

Kraaamisar!

2010-04-29 @ 23:38:02
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Postat av: Veronica - Gravid, BF 27 Juli ♥

sv: jaha okej, då förstår jag :) jag har aldrig vart i göteborg men skulle gärna vilja åka dit, dem jag känner som vart där tycker det är super mysigt :) jaha okej, men flyttar du tillbaks till västerås så borde vi ju ses något, det ligger ju inte sådär jätte långt ifrån sthlm :)



jag vill helst inte ta det här, men om du vill så kan vi prata genom msn eller mail? du kan ta min email iallafall så får du bestämma själv :) [email protected] ... Jag kommer inte vara inne något i helgen tror jag för ska hålla på o flytta, men till veckan kommer jag vara inne igen :) Kram och god natt!

2010-04-30 @ 00:39:50
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★ - BF 25 april

Jag köpte den där vagnen (i svart/rött9 och den är verkligen helt underbar! :D Dessutom jättefin och bra pris, köpte "paketet" med ligg/sittdel, skötväska, myggnät, regnskydd, babyskydd och adapter till babyskyddet.



Så om du har tankar på att köpa den, tveka inte! :)

2010-04-30 @ 05:23:57
URL: http://jfallqvist.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Nej det är en stor etta vi ska flytta till. Tanken är väl att bo där ett halvår, max ett år, sen flyttar vi till större :)

Kunde få denna så fort till så bra pris och den har bra läge o så, så vi ville verkligen ha den :)



Ja, imorgon blir det vecka 30. Helt sjukt! Bara tio veckor kvar :D

2010-04-30 @ 06:46:10
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

känner du många mammor/gravid? :)

om inte får du gärna komma nån gång hem till mej på mammaträffarna jag brukar ha :)

2010-04-30 @ 08:24:30
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Kollade också på den vagnen tills jag såg testerna som gjorts på baby och barn mässan i Gbg där den blev underkänd:/ för oss blir det en emmaljunga city cross istället:)

2010-04-30 @ 17:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0