IM BACK

Bloggtorka foh sure! Har käkat påskmat, vart med Lisette and the girls och myst med min karl och sett en hel del filmer, en del bra och många skitfilmer. Se inte filmen "Room 6" helt katastrof. Men filmen "Ophran" var sjukt läskig och bra. Ikväll har bebis roat sig med min kissblåsa tror jag. Titt som tätt så drar det till i kissblåsan och jag blir akut kissnödig och efter ett par sekunder släpper det. Ganska jobbigt men ganska mysigt. Han verkar vara en vild liten pojke :) Inte lång tid kvar tills vi får träffa dig, vi längtar <3


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Hihi jobbigt o kissa hela tiden:p



Ja usch. Man är så känslig ju=( Utmattande.

2010-04-06 @ 07:47:50
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Hej Tjejen :)

Nu är jag tillbaka,

det var inte blogg.se som krånglade för mig,

det var tydligen våran kära dator som

hade fått virus :p hehe.

Men nu så ska det funka :D



Hur är allt med dig & magen? :)

Hoppas ni mår toppen.



kramar

2010-04-06 @ 12:49:26
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0