INGEN STREJK!

Det var så skönt när min far ringde och sa att det inte skulle bli någon strejk. Han satt nämligen och kollade på presskonferansen på internet så han lämna beskedet till mig innan de på jobbet gjorde det. Kvällen var sjukt lugn, fanns i stort sett inget att göra men jag gick och småplocka lite här och där. Var även tre personer som drog hem så jag slapp bli hemskickad ^^ Nu är jag trött och slut i ryggen, blir sängen snart. Imorgon är det den stora städ dagen här hemma, dammsuga, torka golven, damma and u name it! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

hehe ja man blir juh lite efter :p haha.



Åh föräldrar grupp ? :D

Spännande,undrar när det är dags för

oss att börja på det :/

Ska tillbaka till BM om tre veckor!

Får väl fråga då ;) hehe.



Jag börjar oxå bli lite nervös inför,

förlossningen,innan har jag inte brytt mig

så mycket men nu är det juh inte sååå långt kvar :/



Vad gör du idag?



Kram

2010-04-08 @ 11:44:20
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0