SIKKEN NATT

Herregud vilken natt!! Det är väl nu det börjar, sömnlösa nätter och grejer. Bebis var så vild i natt att jag nästan vart rädd. Han tryckte allt vad han kunde på min mage med båda fötter och händer och sen tror jag att han tränade kickboxning. Magen var alldeles hård och for åt alla möjliga håll. Försökte filma, dessvärre är filmerna för mörka så man ser ingenting. Efter typ en timme kunde jag somna, men självklart vakna jag ett par timmar senare av ont i svanken. Tur nog så gick det över efter ett tag. Underbara nätter :) Måste göra mig i ordning nu!


jag & älskade mamma

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Haha. Kan hände jag publicerar den igen. Får se om jag reder ut något med personen i fråga först.

2010-04-12 @ 13:52:29
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Malin, 22 år & Gravid

hur mår du i detta fina vårväder ? :)

2010-04-12 @ 14:50:39
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0