UTMANAD

Jag har blivit utmanad av Emma :)

Blogg jag läser först: Min bästa vän Jojjs

Blogg jag har hört talas om mycket men aldrig läst: öh.. ingen tror jag, läser tusentals bloggar känns det som så jag hänger allt med i bloggvärlden.

Första bloggen jag började följa: absolut ingen aning

Bloggare jag beundrar & varför: Hm.. Diana! Har följt hennes blogg sen hon började. Hon verkar vara så trevlig och härlig. Hon pluggar, är gift och har ett barn. Är väl lite avis på hennes liv skulle jag tro. Plus att hon har sjukt snygga klänningar som jag vill ha!

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Jag tjänar feta pengar och lever loppan tack vare bloggen.. eller inte. Jag har väl "lärt känna" en del nya människor genom bloggen. Man läser varandras bloggar, kommenterar och sånt. Framför allt nu när jag ska bli mamma så är det en fördel, varför ringa barnmorskan med sina frågor när det finns ett stort gäng med tjejer i bloggvärlden som har koll!

Då hatar jag att blogga: När jag känner att jag måste blogga men vet verkligen inte om vad.

Då älskar jag att blogga: När det hänt något speciellt som jag vill dela med mig utav.

Jag utmanar dom blivande mammorna: Anouk, Malin, Jacqueline och Nikolina.


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Wiie vad roligt. Jag antar genast utmaningen;)

2010-04-23 @ 07:33:39
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0