INTE KUL


love love love!!

vilken jävla natt. williams mage var inte att leka med och jag hoppas verkligen och ber till gudarna att det inte är kolik. han skrek och skrek och skrek. väckte förmodligen hela bohus. och han kunde inte sova, halv fyra på morgonen kunde han äntligen somna och likaså jag. självklart fick jag världens huvudvärk av att jag var vaken så länge också. men imorgon ska vi till BVC och då hoppas jag få svar på vad det kan vara. vi må vara trötta och william är inte speciellt glad men vi ska ändå sätta oss på bussen till Sarah och hennes supersöta Thea. förhoppningsvis så är hans mage bättre under dagen så att han kan sova lite. han har ju bara sovit lite drygt fyra timmar på hela natten..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch usch, stackars er båda... Kanske ska prova de andra dropparna också då? De är väl mer mot gaser medans semperdropparna är mot magknip.. Hoppas verkligen det ordnar sig för er.

2010-08-10 @ 13:10:50
URL: http://miniwe.webblogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Hon vägde 3590 i tisdags förra veckan, ochvar 55 lång :) ska dit igen på fredag.

2010-08-10 @ 15:36:34
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hoppas verkigen inte att det är kolik han har. Eliah hade ju det men magdroppar brukar funka för vissa :). Ja nästa vecka går jätte bra för oss! Nästa tisdag eller onsdag eller torsdag? :) Vad har ni haft för er idag? Kram

2010-08-11 @ 19:10:00
URL: http://snigelbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0