JAG ÄR PÅ GÅNG

jag har packat en kartong! och nu ska jag ge mig in på nästa. william ligger snällt i soffan och tittar på, sötunge!! tänk att vi flyttar snart. efter flytten ska vi bege oss ut i sverige, till västerås såklart. en resa på 4 ½ timme med bil. och vi har även bestämt oss för att jag och lill w stannar ett par dagar längre och tar tåget hem istället. hjälp vad läskigt, åka tåg med en spädis, barnvagn, bilbarnstol och en väska :-P men det ska nog gå bra! ska boka biljett idag, måste tydligen ringa och boka så att jag får plats i vagnen där skötbord finns. men nu ska jag fortsätta packa!

Kommentarer
Postat av: Malin gbg

Var aldrig säker på att du hamnar i den vagnen som dom lovat nära skötbord. SÅ ofta en annan har åkt med min dotter så är det alltid fel vagn då det alltid är fel på Sj.. med vagn byte och sånt skit... Men hoppas på det bästa :)

2010-08-19 @ 15:41:41
Postat av: Linnea Granström -ungmamma & ryttare

Taack!



Nä tiden täcker inte riktigt till, mamma har fått tagit över min häst så far jag & rider hemma hos dom när jag får tid över :)

2010-08-19 @ 15:49:22
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Caroline

Sv. Ja jag är livrädd inför tanken på att bli mamma haha. Hur gör man lixom!? Men som du säger. Jag tror de kommer rätt naturligt när man har den lilla hos sig. Det går ju super för dig. Sååå fin liten pojke ni har! :)



Vart ska ni flytta någonstans? Från Göteborg?



Kram

2010-08-19 @ 20:41:30
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0