NO TIME



hinner inte blogga nu när min baba och hans familj är här. men vi har det super mysigt, William mår bra och är världens sötaste!! kan ligga och titta på han hur länge som helst. hans mage är lite bättre, han har lite problem med att bajsa ibland, men när det väl kommer så kommer det mängder så ut kommer det till slut iallafall. vi var även till banken idag och öppna ett sparande i en fond till William idag och så fixa även jag och nathan ett gemensamt sparkonto. skönt att ha det klart. så ni som vill ge William pengar, hojta till så får ni hans kontouppgifter ;-) höhö. nu är det grill time!


Kommentarer
Postat av: Mica

Ooh! När jag ser sånna där bilder så kan jag knappt vänta tills jag får min egna lilla bebis och vi kan sitta och bara drömma oss bort med henne i famnen.

2010-08-02 @ 19:53:38
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0