THIS IS MY LIFE

bredbandet kommer imorgon så imorgon kommer jag lägga upp bilder, sen ska vi åka till Västerås. hoppas att William kan sova hela vägen på lite drygt fem timmar.. men det kan jag nog glömma. en matpaus kommer han nog kräva, minst. imorse var han go och lät mig sova till halv tio, i vanliga fall så vill han gå upp runt åtta tiden. han har även kräkts helt sjukt mycket idag, inte så stora mängder kanske men många gånger. så vi hann byta kläder 2 gånger under en timme (alla "kräkskydd" låg i tvätten...) och på detta så bajsade han även ner sig. aldrig har jag sett så mycket bajs, både i och utanför blöjan. jisses säger jag bara. nåväl, bajs och kräk är vardag och jag älskar mitt liv för det :-) nu ska jag fortsätta med tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0