WAKIE PAKIE

svärisarna kom hem igår så vi var dit och grillade och hade det mysigt. idag mår jag lite bättre, william har inte visat något tecken på förkylning iallafall, hoppas verkligen att han inte blir sjuk!! när började era bebisar sova längre stunder? lill w sover fortfarande bara 2-3 timmar och så är det dags för mat.. ibland kan han sova 4 timmar i sträck men det händer bara ibland och då bara en gång per dygn. han är allt en liten vaken pojk, vill ju inte sova och missa allt som händer ;-)


Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

På dagarna sover Leia nästan aldrig mer än 30 min i sträck.

På nätterna har hon alltid sovit ganska bra tycker jag. I början sov hon väl med ca 5 timmars mellanrum. Sen med 7-8timmar i sträck. Nu sover hon ca 10 timmar i sträck, men då tycker hon det är dags att gå upp. Hihi. Är klockan innan 7 tycker jag INTE det. =P

2010-08-15 @ 13:38:43
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Bella

När min son var ungefär 5veckor så sov han 5h i sträck och från han var 2-3mån så sov han hela nätter (22-08) nu när han är 8månader så sover han 20-08.

2010-08-15 @ 20:21:41
Postat av: Dino

Min son sover ungefär som din, på natten så sover han 1 pass 4h sen när han går upp å äter så sover han 3h varje gång. På dagen går han upp varannan timma o skriker efter mat.

jag värmer duken i ca 30sek så den inte är brännande varm men ändå varm.

2010-08-16 @ 10:14:34
URL: http://bamdino.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina

Min lilla dam sov från 22.30 igår till 06.30 imorse med en matpaus på 20 min vid halv sju sensomnade vi om till halv 11 :P

2010-08-16 @ 20:15:43
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Colin´s mami

Colin åt var trejde timme efter att han kom ut men åt bara två gånger per natt. När han var 3 veckor började han sova hela nätter och gör det fortfarande :)

2010-08-17 @ 22:56:15
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0