bara en massa kärlek



När jag ser på dig så blir jag alldeles varm i hjärtat. Det är många gånger som jag tittar på dig och börjar tänka "är du  verkligen min?". Och det är du men än är det svårt att förstå att det är JAG som är din mamma för resten av livet. Tänk vad mycket skoj vi ska hinna uppleva tillsammans. Jag vill ut och resa med dig och upptäcka världen. Jag vill lära dig saker och kunna stötta dig genom allt. Jag känner så mycket kärlek, till lilla dig. När du ligger och sover kan jag stirra på dig i evigheter och bara beundra över hur fin du är. Du sover så sött när du ligger med armarna över huvudet och halvöppen mun. Det syns verkligen att du sover djupt och skönt och det är så fint att se. Sen på morgonen när du vaknar är du alltid glad, lyser upp med ett leende när jag kikar fram över din säng och säger godmorgon. Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst, men allt jag ville säga var att jag älskar dig, så mycket att jag nästan blir tokig!

Min fina Hans William Wayne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0