bärbar check

grannarna har varit här och fixat med min bärbara som jag fick av Eleonor för en billig slant, TACK! sen har vi käkat pizza och glott på big bang avsnitt. deras unge som är 6 månader fick sin tredje tand idag. tänk att det kan skilja så mycket från barn till barn. tycker det är irriterande att läsa om folk som skryter om att deras ungar är så snabba och före alla andra. vi vet alla vad som händer under det första året, varför ha så båttom att att ens unge är först med allt? bara det händer så är jag nöjd :-) skiter i när det är. nu ska jag lägga gnäll william. natti natt

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Det är jättelarvigt! Eller dom som skryter med att barnet börjar gå vid 9 månaders ålder, jobbigt för dem att "ramlingsreflexerna" utvecklas först när dom är ett! Dom gör ju bara illa sig!

Kraam!

2010-12-17 @ 22:54:06
URL: http://moringa.blogg.se/
Postat av: Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

Jag tycker också det är så töntigt när man ska skryta och hålla på, de lär sig när de lär sig, de får tänder när de får det. inget man direkt kan framkalla.



Hur mår ni annars? :)

2010-12-18 @ 11:07:16
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0