näck och skitproblem

äntligen gick det att komma in på blogg.se. fick installera google chrome för att få det att funka, hahah! idag har vi bara varit hemma hela dagen! sjukt skönt. stackars william har fått så många pussar av sin puss sjuka morsa. imorgon ska vi träffa Williams farmor och sen kommer Eleonor och Loke hit, ska fika och även få datorn och så ska hon få ta en titt på tvättmaskinen som inte vill funka för mig.. den fastnar bara på programmet som jag ställer in, hm. säkert bara jag som är korkad. just nu ligger lillskiten på golvet och näckar och är lycklig. han har försökt att skita ett tag men inget bajs kommer. får se om det kommer ikväll eller imorgon annars får jag köra i lite messmör i maten. nighty folks

Kommentarer
Postat av: plutten i famnen

Ja ska verkligen bli kul, även om lilla Melwin inte är så värst social än. ;)



Ska prata med bvc när dom kommer hit, jag tror att han är rapig för det brukar komma en rap när man plockar upp honom och då brukar han tystna och bara kolla förvånat på mig. Och så hickar han som en galning efter maten, så han äter nog lite väl snabbt skulle jag tro. :)

2010-12-17 @ 09:46:14
URL: http://pluttenifamnen.blogg.se/
Postat av: Frida ♥ Mamma till Haylie

Har inte hunnit läsa en blogg på skitlänge, jädrans vad han växer och frodas :) Sötnos!

2010-12-17 @ 12:49:05
URL: http://bigmamaa.blogg.se/
Postat av: Sarah & Thea

Gladfisen :)

2010-12-17 @ 22:48:03
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0