nyår imorgon alltså

nyår 2009:
jag var gravid. jag och nathan åkte till Orust där hans kompisgäng hade fest. på vägen dit kom vi fram till en olycka där en bil krockat med två hästar. vi fick åka förbi och där låg hästarna döda längs vägen, usch! vi hade trevligt, gick och la oss strax efter tolvslaget eftersom att jag var sjukt trött, tror att jag hade jobbat på morgonen. nathan fria även till mig, super fint av honom!

nyår 2010:
lyxmiddag hemma hos Natahans föräldrar. ska lägga mig efter tolvslaget i år igen, ska trots allt upp kl 8 på lördag och åka till station och ta tåget mot Västerås. blir alltså ett väldigt lugnt nyår. mysigt! vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Här blir det fullt hus! Mina två systrar på 15 & 11 ska vara här, sedan ska jag passa en kompis dotter hela helgen som är 2 år. Vi ska käka lite god middag och titta på raketerna :)

2010-12-30 @ 12:00:55
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Camilla

Blir lugnt hemma med god mat och mys med Magnus. Ev kommer min syster och hennes kille, de har inte bestämt sig än :O) Ska ev åka in och kolla på gb fyverkerierna. Har inte bestämt mig för om Theodore är för liten eller ej än :O)

2010-12-30 @ 14:08:33
URL: http://miniwe.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Åh fyfan va hemskt de där me hästarna :( Blir så ledsen när jag läser sånt, hästnörd som jag är.



Vi ska till ett par kompisar o äta trerättersmiddag. :) men vi ska va nyktra för vi har bönan med oss. :)

2010-12-30 @ 16:10:37
URL: http://iamstarstruck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0