stolt och pigg mamma

det är så skönt att William sover så bra nu för tiden. kommer knappt ihåg den tiden när vi var uppe varannan timme på natten för mat. nu somnar han dessutom i sin egna säng ochg sover så bra där. i natt när han hade ätit klart i min famn så låg han bara och vred och vände sig brevid mig så la jag över honom i hans säng och då somna han direkt. mammas fina pojke, blir så stolt över dig! nu ska vi upp till williams farfar och låna tvättmaskin. måste få lite tvättat innan jul som visst är i övermorgon.. och sen är det nyår som jag inte alls har hunnit tänka på. förra året tänkte jag på vilka kläder jag skulle ha, det gör jag inte i år. William spyar ändå bara ner mig ;-) later!

Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Skönt att han sover bra! Det gör mycket

2010-12-22 @ 20:47:17
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0