ÄNDRADE PLANER



vilka ändrade planer det vart.
Jag och Sofia och hennes två kompisar åkte in till Göteborg för att ha kul på Sticky. När vi kommer dit är det skiiiit lång kö. Så vi står där i snön och eländet i säkert 40 minuter och börjar fundera på att dra någon annanstans. Men då ringer ICA-Jonis till Sofia och vill att hon kommer och jobbar imorgon bitti 04.15.. Så jag och Sofia bestämde oss för att dra, men vi stanna till på donken. I bilen påväg hem så ringer Jonis till mig och vill ha in mig också.. Självklart, upp klockan 03.00 imorgonbitti (i natt) alltså. Snacka om att jag kommer vara trött på RUL:et imorgon. Men jag är inte den som tackar nej till mer pengar.

Måste nog lägga mig nu, ska ju upp om typ 4 timmar. zZZzZz.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Ja jag vill också dit i sommar men kommer ju inte gå riktigt när man har en bebis, blir så dyrt med resor och sånt. men funderar på om man ska ta en helg tripp i april maj eller något innan lillen kommer :) när var det ni skulle ha nu igen?

2010-02-19 @ 16:29:49
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Emma,21 år & Gravid <3

Åh tack så mycket :)



Åh idag har ni vart på RUL antar jag ? :)

Hoppas det gick bättre än för oss :P



Hur gick det ?

Såg ni vad det var? :)

Nu är jag nyfiken? :D



Det är en 4a,fast jag tycker man kan säga,

3 & ½:a för det ena rummet är mer,

som ett datorrum :)



Kram Kram

2010-02-19 @ 17:34:09
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0