BEBIS SAKER






Har hittat så mycket fint idag på nätet!
Massa coola döskalle saker (våran prins ska bli en liten "badass")
Och så lite grejer till barnrummet. Vill att det ska vara ett riktigt pojkrum!
Jobbigt med tanke på att barnrummet är lite smått ljusrosa just nu.
Även Nalle Puh stickers över hela väggarna, får kanske byta ut det mot något mer grabbigt? Det är så sjukt kul att titta runt på grejer, men så mycket man vill ha och även inser att man behöver. Herregud vad dyrt det är bara. Har även tittat på skötväskor och bara dom jag har tittat på har legat mellan 600-1500 SEK, sjukt dyrt!! Men men.. Tur att vi sparar pengar redan nu. Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: jannike

Hejsan!!jag har köpt den svart haklapp med dösklle på den är jätte fin men man ser minsta fläck på den så de är inte så kul att ha på den=( man ska tänka på de när man köper svart att man ser allt på den och man kan ju få ett kräkbarn som jag fick då blir de en del fläckar=). kram jannike

2010-02-24 @ 22:50:01
Postat av: Jela - Bebis i mars

Åh va fina saker, jag har en svart napp med döskalle på åt min lilla plutt.. får se om han gillar den :D



Kul att du är med o gissar på datum :)



Ja dom kommer ju ha massa kul ihop, små kusinerna. Bor ni nära varann då, du o syrran? Jag har min syster 3min med bil ifrån mig så det är kul.



Kramar

2010-02-25 @ 00:01:36
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: janni gravid i vecka 33 <3

Vilka fina saker :)



Ja man undrar verkligen det, så sjukt coolt är det! :) hihi!



Nej jag åker inga skidor, det skulle jag aldrig våga, magen är på tok för stor för det också! hihi!

Men det är så mysigt att va iväg lite!

Vart ska ni någon stans då? :)

Kramar

2010-02-25 @ 11:06:37
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det är farligt med internet.. Hittar massa fint man vill ha till den lill*. Och massa man tyvärr behöver... Hyllan för böckerna var ju hur söt som helst!! :O)

2010-02-25 @ 17:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0