DET HÄR MED JOBB

nu väntas två dagars jobb och sen ledigt i fyra dagar, så som det ser ut just nu iallafall. när man är timanställd så vet man ju faktiskt riktigt aldrig. men jag trivs med att jobba som timanställd. Även om det är bättre med fast och heltid så trivs jag. Det är så skönt att jobba olika dagar och olika tider, hela tiden. Jobba 3 dagar ena veckan och så kanske 6 dagar en annan vecka. Och så är det skönt att jobba söndagar. Man gör ändå inget vettigt på söndagar, så varför inte tjäna feta pengar? Jag kan inte tänka mig ett 7-16 mån-fred jobb, jag har aldrig haft ett sånt jobb. Jag har jobbat som timanställd och konsult och jag gillar det! Men skulle jag bli erbjuden ett fast heltidsjobb så skulle jag självklart ta det. Bättre förmåner och tryggare.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Evelina - Blivande mamma ♥

Tack :) Vi var bara hemma och myste :) Själv då?

2010-02-15 @ 09:44:10
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Vi var ute och åt igår sen hade vi det mysigt hemma :)

2010-02-15 @ 12:52:33
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Tova

Tycker också det var helt okej att vara timanställd! Gillar variation, och att jobba söndagar kan ju vara rätt nice ibland, hehe :)



Jo det känns helt fantastiskt att vara mamma nu, men fortfarande lite overkligt på nåt vis ;) helt sjukt att det var en livs levande BEBIS som legat i min mage 9 månader, man var liksom tvungen att se det för att tro på det ;)

Kramar

2010-02-15 @ 20:16:26
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0