DON'T HATE ME

Jag önskar att jag kunde skriva ett intressant inlägg med bilder. Men jag har gäster här och vill umgås med dom innan dom ska åka igen. Tänkte bara säga hej och berätta att vi hade sjukt kul igår på Göteborg Horse Show! Vilken upplevelse. Ikväll blir det dessutom jobb så jag antar att det där roliga inlägget kommer imorgon. Don't hate me <3

Prinsen sprattlar lite varje dag och det är underbart att känna honom.
Vilken otroligt häftig känsla :)

Svarar på era kommenterar imorgon!

Kommentarer
Postat av: Malin 21 år, & Gravid.

jasså det har kommit nu ? :)

Jag är trött så det ryker om att, så jag ska alldeles strax sova. Annars kommer jag nog somna framför datan med den i knät :P hehehe hur mår du idag?

2010-02-28 @ 21:54:28
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Tack Ida, det var snällt :)

2010-03-01 @ 13:01:09
URL: http://jasmiinii.blogg.se/
Postat av: jossaw

jag saknar dig, tack för en mycket mysig helg! <3

2010-03-07 @ 20:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0