JÄTTE MYSIGT

Det är så mysigt att ha pappa och dom här. Så mycket liv i våran annars väldigt lugna lägenhet. Idag har vi vandrat runt på stan och IKEA. Åt grekisk mat och köpte lite saker som vi behövde till hemmet. Ikväll ska min fader och dom få träffa Nathans familj för första gången. Det ska bli super skoj, det kommer nog gå bra och det kommer förmodligen vara väldigt trevligt och god mat. Sen vet jag ju att Lotta alltid bjuder på god efterrätt, och det är nog det bästa jag vet! haha, socker beroende ida. Ni får ha en så trevlig kväll, blir inge mer uppdatering förens imorgon kväll. Jobbar nämligen 7-16 imorgon :(:(, pusss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag mår bara bra :) hur mår du?

roligt att du svarade på frågan.

2010-02-13 @ 18:28:09
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Jag mår bara bra, hur mår du?

roligt att du svarade på frågan.

2010-02-13 @ 18:28:51
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: stina (linköping)

älskar håret!!

2010-02-13 @ 20:11:38
Postat av: nat the fat

Mycket trevlig helg älskling. nu blir det rehab ett tag haha. Har jag sagt att du är snyggast i världen? det äru! bäz me

2010-02-14 @ 13:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0