JOBBSÖNDAG, ENSAMSÖNDAG, LEDSENSÖNDAG

Pappa skjutsade mig till jobbet imorse. Det var så jobbigt att säga hejdå, hemlängtan till tusen! Ska nog aldrig mer bjuda hit folk, blir för jobbigt när dom åker hem (skämt åsido). Och inte har jag min söt hemma, han jobbar sent idag så vi sågs bara en snabbis på jobbet. Men när jag kom hem så stod det en fin röd ros på byrån och en liten lapp med en söt kärleksförklaring, tack älskling. Vi börjar få mer och mer ordning här hemma, en byrå i hallen, fina röda kuddar och en fin röd blomma till sovummet, har även satt upp tavlor i sovrummet. Mycket snyggt!


fina rosen och fina magen <3

gårdagen: vi hade verkligen jätte trevligt och våra föräldrar gick ihop. Så skönt att dom äntligen har träffats. Jag menar, vi ska ju ha barn så dom måste ju lära känna varandra lite ^^ Maten var god och vi begav oss hemåt vid halv tolv tiden. Dom hade gärna velat stanna längre men med tanke på att jag skulle upp och jobba så..

Nu är det dags för lite mat och TV.
Puss

Kommentarer
Postat av: Diana - gravid ♥

Så fin du är i lilla magen, har du känt ngn spark än?? =) KRAM

2010-02-14 @ 18:52:42
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Elisa

va roligt att era föräldrar också träffats nu.

det är alltid lika kul och spännande att se hur de pratar ihop och att de går haha! fin ros, gulligt av honom :) ha en fortsatt bra alla hjärtans-dag! :)

2010-02-14 @ 19:09:52
Postat av: Janni med bebis i magen <3

tack så mycket, stor är den och så mysig!

Så söt du är med lilla magen, jag tyckte min var så stor redan då, man kan inte förstå hur stor den blir :)

Hoppas du mår bra och att du haft en toppendag!

Glad alla hjärtans dag! Kram

2010-02-14 @ 19:20:44
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Malin, 19 och gravid

Tack :)

Så mysigt när magen börjar bli stor :)

2010-02-14 @ 20:45:45
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: janni gravid i vecka 32 <3

Söta magen <3

2010-02-15 @ 13:14:17
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0