KNUBBIS MAGE V.17



Lilla bebben växer, likaså magen. och jag älskar det!!
Jag tror inte riktigt att varken jag eller Nathan fattar än. Han vill ständigt titta och ta på min mage. Och så säger han "men sluta, du spänner bara ut magen." Vilket jag inte gör ^^ Den bara är så liksom, putar ut lite gulligt. Jag själv tittar på magen varje gång jag går förbi en spegel eller ett fönster som jag kan spegla mig i. Och så tar jag på magen, jämt! Så mysigt, och jag längtar redan nu tills lilla bebben kommer. Vill bara ligga och mysa med "den" och Nathan. mm <3 min alldeles egna familj.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Är riktigt avundsjuk på er Ida!

2010-02-04 @ 10:16:08
URL: http://jasmiinii.blogg.se/
Postat av: Janni - gravid i vecka 30 <3

aw den är så liten och söt!

haha den sa min pojkvän också i början, du bara spänner ut den, dom kan inte riktigt förstå det. Fast nu är den ju sååå stor så nu vet han att det verkligen är en bebis där inne, som sparkar på honom också, hihi!



Kram

2010-02-04 @ 10:37:51
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: nate

haha jag vet att du bluffar! du äter 20 glassar om dan klart magen putar den håller ju på att sprängas :)

2010-02-05 @ 02:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0