MYSIG DAG PÅ STAN




idag är det full rulle.
Jag och min snygging ska in till stan och shoppa! Och även luncha på stan på någon mysig restaurang. Det är sällan som Nathan vill shoppa med mig, då det kan gå överstyr ibland.. Men nu vill han shoppa med mig, han vill till och med att vi ska köpa vårskor tillsammans :D Men jag ska hålla min gräns, jag har lagt undan pengar, jag har betalat räkningar och jag ska lägga undan en tusenlapp till eftersom att jag ska till Ullared nästa vecka. Ska iallafall försöka hitta skor och ett par snygga tjock tröjor. Har verkligen bara en massa toppar men inga tröjor.. Sen när jag kommer hem så ska jag städa städa städa, försöka få tvätttid också. För imorgon kväll kommer ju Eloise och Jossa hit från Västerås, jihow! Och så blir det Göteborg Horse Show på lördag, mys. Nu ska jag få liv i bejbi.

Ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Janni -gravid i vecka 33

sötis mage :)

2010-02-25 @ 15:51:32
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande mamma <3

Jo precis :D Ska försöka jobba så länge jag orkar. Bra om man kan hålla ut :)

2010-02-25 @ 16:29:52
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0