POJK NAMN



William är ett otroligt fint killnamn, inte för vanligt och inte alls för konstigt. Jag satt igår och letade efter fina killnamn men jag har otroligt svårt för att hitta fina killnamn. Men Kevin har jag länge gillat, men inte Nathan. Men nu har han börjat gilla det och säger Kevin istället för William till prinsen i magen. Jag själv säger både William och Kevin. Sen har jag faktiskt inte hittat några andra namn som jag fallit för. Jag blir chockad över alla konstiga namn som verkar inne just nu. Var inne på ett forum där folk delade med sig utav sina favoritnamn, och jag fattar verkligen inte. Gunnar, Håkan, Vladimir, Eggon, Ruben, Ignatius, Fridolf, Manfred, Harald osvosv. USCH. Självklart får folk gilla dessa namn och jag hoppas att ingen tar illa upp nu men det är bara vad jag tycker. I mina öron är det gubb namn! Kevin.. William.. Så svårt

Kommentarer
Postat av: Anna Sahlén

Haha ska du inte ha en liten Gunnar Ida ;D

William och Kevin är perfekta namn tycker jag!

2010-02-21 @ 21:29:25
Postat av: -Malin

Jag tycker så mycket om William, tyvärrr heter min kusin det så lär aldrig få en egen. Kevin är också fint.. Jaha, men då bor vi ju ganska nära varann.



Ja vi fick betala fullpris ändå, de sa att de aldrig kan garantera såna saker och hon försökte länge, jag fick hoppa, putta, dricka juice och springa runt inne i rummet. Men som jag sa till henne, vi var mest där för att få veta könet, 3d bilderna hade bara vart en bonus om vi hade fått (och klart man blev besviken...) men vi fick se lilla hjärtat väldigt länge på vanligt ultraljud under tiden. Hur länge fick ni vara där inne? Har läst att en del vart där jättelänge medans andra har de gått jättesnabbt för. Beror väl på hur den lille ligger :)

2010-02-21 @ 21:48:34
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Jela - Bebis i mars

Håller med om att det är lite mer gubbe över dessa namn. Jag tycker personligen att Kevin är finare än William :)



Jadå vi har bestämt oss för ett namn till vår son, men håller det hemligt tills han e född. Vore jobbigt om alla vande sig vid ett namn han kanske inte klär att heta haha :)



kraaam

2010-02-22 @ 15:21:06
URL: http://jeliz.blogg.se/
Postat av: Patrick Gustafsson

Hej på dig hjärtat jag tycker att båda namnen är fina men det finns ju ett som inte jag fick döpa Oscar till och det var ju Hampus.

Sen har vi ju ett släktnamn oxå som du kanske vet, så det skulle ju vara kul om det gick vidare en generation till.

//Pappa

2010-02-22 @ 17:28:43
Postat av: Emma, 21 år & Gravid <3

Åh vilka fina bilder ni fick :)

Skoj att ni fick veta könet oxå ;)

FÅr se hur det går för oss på det andra,

Ultraljudet nu på onsdag ;)



Ja vilka namn det finns haha :D

Dom flesta namnen (både pojk & flick),

låter juh som namn som asagudarna hade ;) hehe!



Allt bra idag? :)



Kram

2010-02-22 @ 17:58:56
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Postat av: Becca

Min bror son heter Kevin vilket ja tycker är fint dock så tycker jag Kelvin är finare, Jason är också ett favvo namn =) Det är så sjukt svårt med namn haha dagen när den lille tittar ut kommer nått helt annat namn..

2010-02-23 @ 00:53:49
URL: http://mammabexx.blogg.se/
Postat av: janni gravid i vecka 33 <3

oo William är så fint! Och Kevin också, två av dom finaste pojknamnen absolut!



Ja förstår att det var skönt att se så allt var bra såklart! :) underbart! kramar

2010-02-23 @ 11:37:23
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Myran

Min yngste son heter det i andra namn =)

2010-02-23 @ 17:02:32
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Postat av: Myran

Han heter Kevin i andra namn =)

2010-02-24 @ 16:10:24
URL: http://zebramyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0