4 GLASSAR SENARE

Jag är galen i apelsiner och glass. Har precis tryckt i mig 4 glasspinnar och nu är det dags för en apelsin. Huvudsaken är ju att jag äter! :D Idag är jag ledig hela långa dagen och det känns så underbart skönt. Imorgon är det bara tre timmars jobb på kvällen. Idag är det städning, matlagning och sen fest hemma hos Malin & Jonis. Kommer att bli en mysig dag. Igår var jag hemma hos Lisette med henne och Jennifer, sov över där också. Var super länge sen jag sov utan Nathan. Var nästan påväg att hålla om Lisette av ren vana, hah!

Som ni vet så jobbar jag och Nathan på samma jobb. Men det är sällan som vi jobbar ihop ändå eftersom att vi får olika tider för det mesta. Men nu de senaste två kvällarna så har vi jobbat ihop. Och det har varit kaos på jobbet, mycket att göra och lite personal. Men vi har löst det så sjukt bra och vi funkar verkligen bra som team. Både i privatlivet och på jobbet. Känns verkligen som att vi kommer att bli ett par toppen föräldrar!


i love u bejbi <3

Kommentarer
Postat av: Anna

jag kan inte ses efter klockan två, går i skolan till tjugo över fyra ;<

2010-01-30 @ 14:12:40
URL: http://agarina.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Jo de är helt underbart :) Första gången kittla de till i magen, en känsla jag aldrig känt förr :) Men sen blev de mer och mer små sparkar. Svårt att förklara känslan men häftigt är det.

2010-01-30 @ 14:14:10
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Malin, 19 & Gravid

Okej, jo så hade jag också i början :(

Jag kommer ihåg precis när jag fått reda på att jag var gravid så blev jag jätte förkyld och låg i sängen i flera dagar och mådde skit dåligt :p

Okej :) Vi har den 22 maj så det börjar närma sig =)



Kram

2010-01-31 @ 16:15:15
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0